Ste nadšencom nových technológií, mobilných aplikácií, telco produktov či akýchkoľvek iných technických vychytávok? Baví Vás komunikácia s ľuďmi? Orientujete sa vo fixných a mobilných službách, alebo sa jednoducho všetky tieto veci chcete naučiť? Ak ste si na vyššie uvedené otázky otázky odpovedali „Áno“ tak hľadáme práve Vás.
Vašou hlavnou úlohou bude:
- Starostlivosť o zákazníkov top biznis segmentu
- Poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
- Analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta s cieľom navrhnúť zlepšenia v rámci plnenia ukazovateľov výkonnosti
- Spracovávať zákaznícke potreby a požiadavky
- Monitorovať priebeh procesu riešenia týchto požiadaviek
- Riešiť vzniknuté nedostatky a eskalovať procesy reklamácie
- Telefonická a mailová komunikácia s existujúcimi firemnými zákazníkmi
- Práca v rôznych interných systémoch
Koho hľadáme*:
- Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými a argumentačnými zručnosťami (znalosť pravopisu a štylistiky slovenského jazyka)
- Pozitívne naladeného človeka, ktorý sa vie vynájsť a poradiť si v každej situácii
- Pohodového kolegu, ktorý sa stane plnohodnotným členom nášho dynamického a stále sa rozvíjajúceho tímu
- Človeka so znalosťou a skúsenosťou s prácou v programoch balíka MS Office, Outlook, Excel...
*pozícia je inzerovaná ako náhrada za dlhodobú PN, na cca 1 rok
Našim ponúkame to najlepšie
- Smartphone: Vyber si telefón a získaj naňho kompenzáciu každé 3 roky až do 900 €.
- Zamestnanecký paušál: Dátuj, telefonuj a SMSkuj neobmedzene za zvýhodnenú cenu na súkromné či pracovné účely.
- Ročný bonus: Každý rok môžeš získať bonus do výšky 15 % tvojej ročnej fixnej mzdy, a to na základe výsledkov firmy.
- Telekom zľavy: Využi znížené ceny našich produktov a služieb pre rodinu a blízkych.
- Zľavy u partnerov: Uži si zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov.
- Flexibilná pracovná doba: Prispôsob si prácu svojim potrebám vďaka možnosti home-office (po dohode s manažérom).
- Akciový program Shares2You: Staň sa akcionárom skupiny Deutsche Telekom a čerpaj výhody s tým spojené.
- Dovolenka a oddych: Relaxuj s 5 dňami dovolenky navyše.
- MultiSport: Športuj alebo relaxuj so svojimi najbližšími zadarmo či so zľavami vďaka zvýhodnenej karte MultiSport.
- Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 10 dní ti nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
- uLekára.sk: Využi bezplatnú online prevenciu a konzultáciu so špecialistami pre seba aj celú svoju rodinu.
- Zdravotná starostlivosť: Dbaj o svoje zdravie za zvýhodnenú cenu s nadštandardnou starostlivosťou v našom zmluvnom zariadení.
- Vzdelávanie a rozvoj: Rozšír svoje obzory s internou T-Univerzitou, ktorá ponúka bohatý výber kurzov.
- Cafeteria: Vyber si zo širokej škály benefitov v hodnote až 500 € ročne – služby z oblasti športu a kultúry, zdravia a krásy, dovolenky či jazykové kurzy.
- Pomoc pri životnej situácii: Skúša ťa život? Podporíme ťa jednorazovou finančnou pomocou pri nepriaznivej životnej situácii.
- Psychologická poradňa: Čelíš ťažkostiam v súkromnom alebo v pracovnom živote? Zdôver sa odborníkovi anonymne cez telefón alebo online.
- Príspevok na stravovanie: Pochutnaj si na skvelom obede s príspevkom 6,23 € na každý pracovný deň.
- Rekreačný príspevok: Budeš s nami 2 roky? Príspevok na rekreáciu máš vo vrecku.
- Dôchodkové sporenie: Priprav sa na jeseň života s príspevkom na sporenie už po prvých 3 mesiacoch u nás.
Každý je u nás vítaný
Naši zamestnanci cítia, že majú u nás rovnaké príležitosti týkajúce sa zamestnania a kariérneho rozvoja, bez ohľadu na vek, pohlavie a gendrovú identitu, sexuálnu orientáciu, telesné a duševné schopnosti, národnosť, sociálny a etnický pôvod, politické názory, náboženstvo a svetový názor. Z toho máme obrovskú radosť. Sme odhodlaní sa neustále zlepšovať a vytvárať bezpečné pracovné prostredie pre všetkých.
Čo ťa čaká
- Zaujala ťa pracovná ponuka? Vyplň prihlasovací formulár a daj nám o sebe vedieť.
- Informácie, ktoré nám o sebe zašleš posúdime a ozveme sa ti za každých okolností.
- S vybranými uchádzačmi sa spojíme a upresníme si detaily.
- Pohovor je pre nás obojstrannou príležitosťou, aby sme sa mohli lepšie spoznať.
- O výsledku pohovoru ťa budeme čo najskôr informovať. Úspešní kandidáti dostanú pracovnú ponuku.
- V našej spoločnosti budeš podľa našej job architektúry vykonávať pozíciu „Customer Support Specialist“.